|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
System Shock Remake przesunięty na 2018 rok
| |
Minęło kilka miesięcy od zakończenia zbiórki na System Shock – odświeżoną wersję klasycznej gry, tworzoną przez Night Dive Studios. W trakcie kampanii na Kickstarterze twórcy zdołali zebrać ponad 1,3 miliona dolarów, przy minimalnym progu ustalonym na 900 tysięcy dolarów. Od tego czasu zasadniczo nie słyszeliśmy o tym projekcie, choć w każdym miesiącu otrzymywaliśmy aktualizację od zespołu. Ostatnią opublikowano wczoraj i raczej nie ucieszy ona miłośników cyberpunkowego klasyka. Jak czytamy, gra nie ukaże się w grudniu przyszłego roku – premierę przesunięto na drugi kwartał 2018 roku. Nie podano przyczyny opóźnienia, podkreślono za to, że uwspółcześniony System Shock może nie ukazać się jednocześnie na wszystkich platformach docelowych (komputerach PC i Mac oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One), choć zespół dołoży wszelkich starań, by umożliwić równoczesny debiut wszystkich wersji.
Oprócz tego w ogłoszeniu poinformowano o rozpoczęciu prac nad tzw. segmentem pionowym (Vertical Slice), czyli próbką gry mającą działać i wyglądać jak ostateczna produkcja, w przeciwieństwie do prototypu. W związku z tym – jak czytamy – ekipa Night Dive będzie mogła zaprezentować co nieco w nadchodzących miesiącach.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2016-11-18 18:03:32
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|